loading...
دانلود فیلم و آهنگ
مسووووووو بازدید : 28778 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

ults

من صادقانه روز تولدم بغض میکنم وقتی تو اینچنین کودکانه شاد و سرخوشی وقتی پر ازعطر زندگیو شوق رویشی از هرچه کادو و تبریکو کیک متنفرم از بچه های شاد ...

Videos

 
5:03
Shahin Najafi -
Motenaferam
(Album 1414)
Shahin Najafi
YouTube - Apr 14, 2014
 
2:23
از روز تولدم متنفرم
آپارات - Sep 11, 2015
 
Me Ti on Twitter: "من
صادقانه روز تولدم
بغض میکنم زادروزت
شاد باش ...
Twitter - Sep 9, 2017
 
fariborz naroei
0̾5̾4̾1̾ ( ͡°
͜ʖ ͡°) on Twitter:
"#تقدیر
#ش#شاهین_نجفی رفقای شررر و اشرار برای_تو_که_در_بندی #فدای_خار_بودنت #متحد_شوید #حی_علی_شر_العمل من صادقانه روز تولدم بغض میکنم 🤦‍♂️🎸… https://t.co/ARATnbd0il"
Twitter - Oct 22, 2017
دانلود آهنگ متنفرم از شاهین نجفی | دانلود فیلم جدید ایرانی ... Mar 5, 2015 - من صادقانه روز تولدم بغض میکنم / وقتی تو اینچنین کودکانه شاد و سرخوشی وقتی پر از ...
May 28, 2017 - دانلود آهنگ متنفرم از شاهین نجفی آلبوم 1414 | ویکی صدا .... 2 روز پیش . ... دانلود آهنگ جدید شاهین ..... دانلود آهنگ من صادقانه روز تولدم بغض میکنم.

شاهین نجفی ,با تمام تنفرت از کادو و... - Shahin Najafi Interpretation ...

https://www.facebook.com/Shahinnajafi.lyrics/posts/1294807613862981
See more of Shahin Najafi Interpretation تفسیر اشعار شاهین نجفی on Facebook. Log In ... من صادقانه روز تولدم بغض میکنم وقتی تو اینچنین کودکانه ... دانلود بدون فیلتر برای ایران ↪ https://www.4radiofaryad.com/music-v…/shahin-najafi- ...
من صادقانه روز تولدم بغض میکنم وقتی تو این چنین کودکانه شاد و سرخوشی وقتی پر از عطر زندگی و شوق رویشی از هر چه کادو و تبریک و کیک متنفرم از بچه های شاد ...

Footer Links

Tehran, Tehran Province - From your search history - Use precise location - Learn more
(0.50 seconds) 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 2,616
  • بازدید سال : 44,735
  • بازدید کلی : 1,226,795