loading...
دانلود فیلم و آهنگ
مسووووووو بازدید : 3582 دوشنبه 15 مرداد 1397 نظرات (0)

1 seconds) 

Jul 4, 2016 - Download music Masoud Saeedi – Ba Man Bemoon ... کاش نمیدیدمت شده خسته این دل دیگه ... من که از تو بدی ندیدم ابجی ابهام جونم ولی اسممو نیاوردی اشکال نداره ... تکسو نمیده بهم ... ابهام همزمان با خوندن کامنت هات داشتم یه آهنگ از حسین اچ تى گوش میکردم که ... ما ام داریم از این دردا رو دلمون ..... اشک تو چشام و من از تو دارم

متن ترانه های پویا بیاتی - دانشنامه تی تیل

teeteel.ir › موسیقیشعرشعر ترانه
محاله بی پناه تر از این بشم ... نپرس از من و حال و روزم عزیزم ... روزایی رو که بی تو بین شب بود ... حالا ستار ه هام دورت نشتن ... خزونم..خسته ام..زردم. به من فرصت بده میخوام. به دوران تو برگردم. به من فرصت بده شاید ... توی برز خسته ام. پی سایه نگرد. باخت دیگه خسته شدم. دل شکسته شدم. بازنده ام .... کوچه ها گره چشماشونو به اسمون بستن.

هواداران شاهین فلاکت - متن آهنگ دانلود شاهین فلاکت

www.shahinfelakat.blogfa.com/tag/متن-آهنگ-دانلود-شاهین-فلاکت
هواداران شاهین فلاکت - متن آهنگ دانلود شاهین فلاکت - شامل بیوگرافی، متن ... یه دفعه رو سرت خراب میشه و آرامشو از تو زندگیت می دزده این ... خسته تر از همه مردای خستم ... چشات مثه دوتا شیشه ، تو صورتم خیره میشه ... وقتی میگم دوست دارم، از خودمم بدم میاد ... با خواب چشمات بمیرم با هر نگات دل ببازم ... بگو بهم این اتفاق تا حالا افتاده واست.
Jul 23, 2017 - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حال خراب این روزات با کیفیت 320 همراه با متن و پخش آنلاین. ... دیدی که کوه رویاهات شکسته شد به دست دل

mp4.ir - شهاب مظفری

www.mp4.ir/avayeirani/68448/?channelname=شهاب-مظفری
Oct 5, 2016 - متن آهنگ وای وای از شهاب مظفری و علی یاسینی تو میدونی دلم گیره منو عطر تو میگیره بهم نگو که بیخیال شو فکر کنم یکم دیره بگو چته نمیدونم ... ما چیکار کردی تو چرا اینقدر سردی خب تو چشام نگاه کن دیوونم کردی تو هر جا بری هستم پات از این کارات دست ... آهنگ خسته شدم از شهاب مظفری ... آهنگ حالم بده از شهاب مظفری.

مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری

doctorshiri.com/fa/1391/09/13/مرگ-یک-بار-،-شیون-یک-بار/
Apr 6, 2013 - با این موضوع یکبار برای همیشه روبرو شو که چنین آدمی بلاتکلیفه و تو را پیر خواهد کرد… .... دانلود سریال 94 .... حدودا یک ماه پیش با دخترخانومی آشنا شدم بهش دل بستم. ... جدی باش و حتی سر کلاس هام سوالای الکی نپرس یا صدات نیاد مگر برای ..... سلام خسته نباشید اقای دکتر من واقعا داغون بودم تا اینکه سایت شما رو ...
از خدا می خوام بدون تو زنده نباشم - رو قلبم پا می ذازی؟ ... اينجوري که سردي باهام بدجور دلم رو ميشکني يه مدته با طعنه هات. قلبمو از جا مي کني ميونه ... به تنم اگه دیونه ام بی تو نمی تونم بمونم. ... چقدر خوبه که دوستت دارم نباشی دیگه دنیا بی تو دلگیره چشام ... میگم پ نه پ آپلود کن لینکش رو بده دانلود میکنم. .... با سکوتی خسته اما واهمه.
دلم تنگه پر بغضم کاش میفهمیدی همش فکرش منو برده ... کاش چون خواب گران از دیده ام ... حالم بده این دنیا بده نیستی خونه طوفانیه عذابم نده نمیتوننم از فکرت درام ... عشقی که مث زندونه قلبی رو نمیلرزونه لیلا رفته و داغونه مجنون ... تو هستی که بهم دنیا قشنگیش و نشون میده ... چیکه چیکه نم نمک رو گونه هات قطره قطره داره بارون میزنه این هوا ...

كاش ميشد اشك را کشت

www.tanveerroshan.blogfa.com/

من از اشنایان احساس آبم، همسایه ام مهربانی است و طوفان یک گل مرا زیرو رو کرد. ... با رفتنت امید رو از لحظه هام گرفتی هم پرسه با جنونم اما خبر ... فرض کن که هیچ صبحی چشام تو چشمای تو باز نشد ... کاشکی خداوند بده یه فرصت ... قصه به پایان رسید و من هنوز در این خیالم که چرا به تو دل بستم ..... بی تو داغون و خسته ام غریب و دل شکسته امM

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 889
  • بازدید ماه : 2,560
  • بازدید سال : 44,679
  • بازدید کلی : 1,226,739