loading...
دانلود فیلم و آهنگ
مسووووووو بازدید : 2903 دوشنبه 15 مرداد 1397 نظرات (0)
About 10,500 results(0.42 seconds) 
Jul 4, 2016 - Download music Masoud Saeedi – Ba Man Bemoon ... کاش نمیدیدمت شده خسته این دل دیگه ... من که از تو بدی ندیدم ابجی ابهام جونم ولی اسممو نیاوردی اشکال نداره ... تکسو نمیده بهم ... ابهام همزمان با خوندن کامنت هات داشتم یه آهنگ از حسین اچ تى گوش میکردم که ... ما ام داریم از این دردا رو دلمون ..... اشک تو چشام و من از تو دارم
عذابم نده بی تو حالم بده ببین زندگی کارمو ساخته. نبودت مث اینکه تیممون یهو بازیه برده رو باخته. نبودت مثه اینکه ساحلو بدی دست دریا که داغون کنه. بریزه سرت موج ...
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام رفیق نیمه راه با کیفیت 320 همراه با متن و پخش آنلاین. ... به پات سوختم و ساختم و هیچی نگفتم حق من این نبود تو بگو بعد این همه ...

mp4.ir - شهاب مظفری

www.mp4.ir/avayeirani/68448/?channelname=شهاب-مظفری
Oct 5, 2016 - متن آهنگ وای وای از شهاب مظفری و علی یاسینی تو میدونی دلم گیره منو عطر تو میگیره بهم نگو که بیخیال شو فکر کنم یکم دیره بگو چته نمیدونم ... ما چیکار کردی تو چرا اینقدر سردی خب تو چشام نگاه کن دیوونم کردی تو هر جا بری هستم پات از این کارات دست ... آهنگ خسته شدم از شهاب مظفری ... آهنگ حالم بده از شهاب مظفری.

mp4.ir - سینا حجازی

www.mp4.ir/paras2/6074/channelname=سینا-حجازی
Feb 10, 2016 - ببخشید عزیزم این آخرین باره صدام تو این خونه نمیاد دوباره منم مثل تو خیلی ... می خواستم عوض کنم چیزی که می خوای با خودم و امروز دیگه نیستی نه تو رو دارم نه ... کاش می فهمیدی تا کجا خنده هات می برتم خنده هات بارون بهار بود موج های دریا کنار ... اهنگ ببخشید عزیزم از سینا حجازی ..... اهنگ هواتو از دلم نگیر از سینا حجازی.

متن ترانه های پویا بیاتی - دانشنامه تی تیل

teeteel.ir › موسیقیشعرشعر ترانه
محاله بی پناه تر از این بشم ... نپرس از من و حال و روزم عزیزم ... روزایی رو که بی تو بین شب بود ... حالا ستار ه هام دورت نشتن ... خزونم..خسته ام..زردم. به من فرصت بده میخوام. به دوران تو برگردم. به من فرصت بده شاید ... توی برز خسته ام. پی سایه نگرد. باخت دیگه خسته شدم. دل شکسته شدم. بازنده ام .... کوچه ها گره چشماشونو به اسمون بستن.
دلم تنگه پر بغضم کاش میفهمیدی همش فکرش منو برده ... کاش چون خواب گران از دیده ام ... حالم بده این دنیا بده نیستی خونه طوفانیه عذابم نده نمیتوننم از فکرت درام ... عشقی که مث زندونه قلبی رو نمیلرزونه لیلا رفته و داغونه مجنون ... تو هستی که بهم دنیا قشنگیش و نشون میده ... چیکه چیکه نم نمک رو گونه هات قطره قطره داره بارون میزنه این هوا ...

دانلود آهنگ های اردیبهشت 1396 | Gratomic

www.gratomic.com/دانلود-آهنگ-های-اردیبهشت-96/
دانلود آهنگ های اردیبهشت 1396. بهترین اثار منتشر شده در اردیبهشت ماه 1396 برای شما گردآوری شده که در پلی لیست زیر میتوانید بشنوید و دانلود کنید. لطفا این پلی ...

مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری

doctorshiri.com/fa/1391/09/13/مرگ-یک-بار-،-شیون-یک-بار/

Searches related to دانلود آهنگ نپرس از این دل داغون خسته ام رو بدی هات چشامو بستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 902
  • بازدید ماه : 2,573
  • بازدید سال : 44,692
  • بازدید کلی : 1,226,752