loading...
دانلود فیلم و آهنگ
مسووووووو بازدید : 395 شنبه 20 مرداد 1397 نظرات (0)
About 93,800 results(0.43 seconds) 
Apr 12, 2015 - دانلود آهنگ جدید افشین امینی دوست معمولی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین ... پس یه دوست معمولی نباید بمونی من با تو راحتم تو آرومه جونی.
Missing: شنیدمگفتیبودمبرات

متن آهنگ دوست معمولی افشین امینی

www.texahang.org › افشین امینی
Apr 13, 2015 - متن آهنگ دوست معمولی افشین امینی. ... پس یه دوست معمولی نباید بمونی ... آموزش دانلود : روی لینک های بالا کلیک راست کرده و گزینه save link as را ... افشین امینی متن آهنگ واست میمیرم رضا رستم زاد متن آهنگ قرص خواب پویا متن آهنگ ...
Missing: شنیدمگفتیبودم

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام عاشق - پاپ موزیک

pop-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-علی-ارشدی-بنام-عاشق
Jan 8, 2016 - کاشکی تو هم اینو یه روز بدونی تو همونی همونی همونی ..... من تو این پیج چیزای زیادی زیادی دیدم و حرفای بدی راجب خودم شنیدم. .... آریانا من ازت خواهش میکنم یه جور دیگه حلش کن،دوست دارم ببینم یه جور دیگت ... ندین،ولی خدایی این همه تتلیتی تا حالا یه جا ندیده بودم،یعنی حاضرم یه ... معمولی بود ممنون .... آییییی گفتی

میکس زیبا و احساسی امپراطور دریا با اهنگ بهت نگفتم از ناصر عبدالهی ...

www.namasha.com/v/TcLi7dp3
Oct 8, 2017
سالروز شکفتنت مبارک دوست گلم. ... خیلی وقت بود هوس میکس دیدن کرده بودم. ..... من خودم همه اهنگاشو دانلود کردم ولی میخوتستم بگم این اهنگ تو سریال که پخش .... خودت گفتی ...

آهنگ پیدا کن مرا از بابک رهنما "تقدیمی پری" - نماشا

www.namasha.com/v/fpH6xjtx
Apr 18, 2017
متن شعر اهنگ بابک رهنما(پیدا کن مرا) پیدا کن مرا شاید اشنا باشم با ... با تو بمونم بیا قلبمو احساس کن تو این شب رویای مرا که با تو بودم. ... ببخشید این کسرا پای دوست خرش رو ب ...
Nov 8, 2015
یه ضرب المثل مزخرفی هم میاره چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! ... دانلود ویدیو (۸.۲۶ مگابایت) ... خواهش میکنم من شنیده بودم نباید سر هم نوشت منم ممنونم از نظرت ... خودت ...

Save ME' MV-BTS--بازیرنویس چسبیده فارسی ..تقدیم بهkai+sarah ...

www.namasha.com/v/myMfi7LW
Jul 6, 2017
آجی آهنگشو خیلی شنیدم ولی ام وی شو ندیده بودم . ... این آهنگ خیلی خوبه عاشقشم ..... جیگرم پس ک برات گذاشتم گفتن برام بذار . ... اگه اکسو رو دوست داری اینو ببین ...

هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی...." - سایت ...

doctorshiri.com/fa/.../هر-کی-ما-را-رها-میکنه-میگه-تو-دختر-خیلی-خ/
Feb 16, 2014 - خیلی برام جالب و عجیب بود که چند نفری ازم خواسته هایی داشتن، لازم میدونم ... سلام 'من پسری هستم که ۳سال با یه دختر دوست بودم یعنی تمام زندگیم بود و هست ..... مسخره لایقت نیسم رو شنیدم،البته هرگز زنگ تفریح هیچ مردی نشدم و نزاشتم ... فقط کافیه قیافه اش معمولی باشه و بی پول مهربونیش فوران میکنه میخواد با همه ...

Jul 2, 2016 - ارزوی دیده شدن دارم برات همچنان پسرخوب ..... آخ گفتی داداش مخصوصا کاربر آریان نعمتی خیلی دوست دارم بدونم ...... خداشاهده یه شنونده معمولی موسیقی هم میتونه متوجه ایراداتش بشه ! ... به نظر شما اگه چاوشی جریان ساز نبود اگه امار دانلود اهنگاش رکورد ... همیشه به این معتقد بودم صدایی که در آهنگاش شنیده میشه ۹۰% صدای ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 950
  • بازدید ماه : 2,621
  • بازدید سال : 44,740
  • بازدید کلی : 1,226,800